Jouluisen brändimainonnan ehdoton ykkönen Coca Cola ei pettänyt tänäkään vuonna
Koronan takia Coca Colan joulurekka jäi tänävuonna parkkiin, mutta pitkin kuluvaa viikkoa Helsingin keskustan katukuvasta on voinut bongata Coca Cola-brändättyihin toppatakkeihin sonnustautuneisiin promoottoreihin, jotka ovat jakaneet tuhansia 0,5 l Coca Cola-pulloja joulustressistä kärsiville kaupunkilaisille.
Tuuloslainen, perinteikäs joulukuusienkasvattaja Teemu Saarinen sai upean päätöksen 50-vuotisyritysjuhlavuodelleen saadessaan tilaisuuden toimittaa 12-metriä korkean luomujoulukuusen Rautatientorille Coca Cola-brändin tilauksesta. Punaiseen tonttulakkiin ja yritykselle tunnusomaiseen Coke Red Pantone #F40009-jouluvaloihin sonnustautunut joulukuusi piristää vielä koko joulukuun ajan muuten lumetonta ja ankeaa kaupunkikuvaa.
Muuten promootio- ja tapahtuma-alalla on b2c-puolella ollut todella hiljainen loppuvuosi. Face-to-face-promootiot ovat yksi toisensa jälkeen peruuntuneet, ja tapahtuma-alan yritysten katseet ovat kääntyneet jo vahvasti 2021-vuoden puolelle, ja valmistautuminen Q1 on jo käynnissä.
Koronarokotuskamppanjan käynnistyessä jo ensi viikolla, uskallan jo ehkä kohta itsekin kiskaista taas myyntihanskat käteen ja ryhtyä myymään yritykseni kautta promootiopalveluita ensi vuodelle.
Rauhoitutaan nyt kuitenkin ensin hetkeksi joulun viettoon! Rauhallista joulua kaikille!
Stay negative!
Pihla Miettinen,
Yamk Kulttuurituottaja-opiskelija Helsingistä
Lähteet:
https://www.coca-cola.fi/brandien-maailma/juhlakaudet/cocacola-joulukuusi-loistaa
https://www.hameensanomat.fi/kaupunkiuutiset/miten-tuuloslaisesta-luomumetsakuusesta-tuli-coca-colan-koronavuoden-symboli-1706109/
https://www.kuusisaariset.fi/
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.